
Autocentrum se v září převléklo do nového kabátu
17.09.2025
Konec léta se v Lipovce nesl ve znamení změny vizuálního stylu. Autocentrum MATRIX, stejně jako další prodejci značky Škoda, upravilo během září své provozovny tak, aby odpovídaly nové korporátní identitě, kterou mladoboleslavská automobilka představila před dvěma lety. V rámci strategie Next Level – Škoda Strategy 2030 vznikl nový modernější a digitálně orientovaný vzhled, který více odráží současné hodnoty značky – udržitelnost, elektromobilitu a uživatelskou přívětivost.Nejvýraznější novinkou je nový wordmark, tedy podoba samotného názvu Škoda v originální typografii. Ta propojuje hladké křivky s ostrými hranami a obsahuje i inovativně zakomponovaný háček nad písmenem S, který podtrhuje český původ značky. Logo je v Lipovce k vidění například na novém navigačním pylonu, který stojí u příjezdové cesty, stejně jako na venkovních i vnitřních komunikačních stěnách.

Všechny prvky jsou laděné do elegantních odstínů zelené barvy, které se jmenují Emerald a Electric Green. U nás v Autocentru si jich na první pohled všimnete u vchodu do hlavního showroomu, který je ve večerních hodinách nasvícen. Barvy symbolizují ekologii a digitální budoucnost a vedle hlavního showroomu jsou k vidění i v Zákaznickém centru. Součástí rekonstrukce byla také instalace zcela nového osvětlení a barevná úprava některého nábytku.
Rebranding není jen o novém logu a výměně reklamních prvků, ale především o posílení důvěryhodnosti a moderní image. Celkový dojem je svěží, čistý a digitálně čitelný, tedy přesně podle očekávání dnešních zákazníků.