SLUŽBY ŠKODA CONNECT UMOŽŇUJÍ PROPOJIT VŮZ S ONLINE SVĚTEM

SPOLEČNOST ŠKODA AUTO, JEJÍŽ NOVÉ I OJETÉ VOZY VČETNĚ AUTORIZOVANÉHO SERVISU NABÍZÍ ZÁKAZNÍKŮM AUTOCENTRUM MATRIX V LIPOVCE, POSKYTUJE DŮLEŽITOU SLUŽBU V PODOBĚ MODERNÍ APLIKACE ŠKODA CONNECT. TATO SLUŽBA NEJEN ROZŠIŘUJE FUNKCE VOZU A INFOTAINMENTU, ALE TAKÉ POSKYTUJE MNOHO MOŽNOSTÍ, JAK VYUŽÍT POTENCIÁL VOZU NA MAXIMUM A ZÁROVEŇ SI USNADNIT I ZPŘÍJEMNIT ŽIVOT.



Služby jsou rozděleny do logických tematických balíčků Infotainment Online. K usnadnění péče o technický stav vozu je to Proaktivní servis, k získání přístupu ke svému vozidlu ŠKODA na dálku Vzdálený přístup. Uživatelům je v této souvislosti pomocníkem aplikace pro chytré telefony MyŠKODA, kterou si lze stáhnout přes QR kód nebo kliknutím na odkaz v portálu ŠKODA Connect.

V rámci Infotainment Online je například možné zvolit pro jízdu vozu ideální cestu s ohledem na dopravní situaci, která přes rychlou a přesnou navigaci zavede řidiče do cíle bez kolon a včas. Prostřednictvím aplikace MyŠKODA lze snadno naplánovat trasu ještě předtím, než na ni vyrazíte.



Systém rovněž vyhledá nejbližší dobíjecí stanici na konkrétním místě nebo na plánované trase a se službou Čerpací stanice budete mít přehled nejen o čerpacích stanicích, ale i o nejlepších cenách paliv v okolí. Součástí systému infotainment je také Hlasové ovládání online, kdy vás bude váš vůz poslouchat na slovo. Samozřejmostí jsou dopravní informace online, aktuální data o počasí, vyhledávání zvláštních cílů a nechybí ani údaje o dostupnosti volných parkovacích míst, cenách a otevírací době parkovišť nebo online aktualizace map.

Důležitou službou aplikace ŠKODA Connect je proaktivní servis. Ten mimo jiné nabízí pomoc na cestě v případě poruchy vozu, stisknutím tlačítka na stropním modulu se spojíte se ŠKODA assistance. Vůz navíc automaticky odesílá údaje o své poloze a stavu, abyste mohli společně s operátorem rychle najít řešení nebo nechat váš vůz odtáhnout. Dále jsou to například automatické oznámení nehody, aktuální data vozidla, jako je průměrná spotřeba paliva, průměrná rychlost, ujetá vzdálenost či oznámení o překročení rychlosti.

Samozřejmostí systému jsou také vzdálené služby zahrnující Tísňové volání / eCall, které se aktivuje automaticky, pokud senzory ohlásí závažnou nehodu. Nouzové volání zřizuje hlasové a datové spojení do speciálního centra tísňového volání – eCall vytočí přímo číslo 112 a předá všechny potřebné údaje složkám integrovaného záchrannému systému. Hlasové volání je navázáno a zákazník je sledován, dokud nepřijede pomoc. Potřebné informace k aplikaci ŠKODA Connect lze najít na: ŠKODA CONNECT (skoda-auto.cz) a další veškeré informace i nastavení zákazník získá na showroomu od proškolených prodejců Autocentra MATRIX, kteří jim se vším rádi poradí a pomohou.