ZÁKAZNÍK MÁ NA ROK K DISPOZICI NOVÉ, PLNĚ VYBAVENÉ AUTO

Zaměstnanci automobilky ŠKODA AUTO mají jako benefit velkou výhodu, protože si mohou v Autocentru MATRIX v Lipovce na celý rok pronajmout zcela nový automobil Škoda rozmanitých modelů. Tyto služby jim nabízí koordinátor zákaznického centra Lukáš Steklík, který se do společnosti vrátil po několika letech.

Po třech letech jste opět zakotvil v Autocentru MATRIX. Kde jste působil před svým návratem a čím jste se zabýval?
Pracoval jsem v automobilce v nedalekých Kvasinách a zabýval se montáží vozů Škoda. Poté přišla nabídka ze společnosti MATRIX, uskutečnilo se několik schůzek s panem ředitelem a vrátil jsem se zpět do Autocentra. Uvítal jsem to, protože práce na montážní lince má jisté nevýhody, mezi něž patří osmnáctisměnný systém, což zahrnuje hodně pracovních víkendů. Mám rodinu a chci trávit více času s ní, a to mně práce v Autocentru umožňuje.

Na jakou pozici jste nyní nastoupil a co je náplní vaší práce?
Stal jsem se koordinátorem zákaznického centra, což představuje obsluhu zaměstnanců automobilky Škoda Auto. Zprostředkováváme jim roční pronájem vozů a jejich pravidelnou obměnu, případně koupi vozu nového.

Jaký je mezi zaměstnanci největšího výrobce automobilů v republice ŠKODA AUTO zájem o auta, která si mohou pronajmout nebo zakoupit ve vašem zákaznickém centru?
Doba se vyvíjí ne příliš příznivým směrem a je doprovázená všeobecným zdražováním, takže trend je spíše klesající. Podmínky pronájmu, které Škoda Auto svým zaměstnancům nabízí, jsou však stále velmi výhodné a pokles zájmu našich klientů je minimální.

Které konkrétní modely se nejčastěji pronajímají či prodávají?
Nejčastěji jsou to modely Fabia a Scala. Důležité je, aby zájemce nebyl nijak zadlužen, poté si může auto na rok pronajmout a platit za to každý měsíc určitou částku. Jediné, co si zákazník zajišťuje, je tankování pohonných hmot, jinak všechno ostatní je plně bez starostí, což je z mého pohledu velmi výhodné. Navíc má zákazník na rok k dispozici nové, plně vybavené auto.

Co považujete ve své práci za nejdůležitější?
Pro mě je důležité, jak už jsem zmínil, rodinné zázemí, dobrá pracovní doba, slušné finanční ohodnocení a zázemí Autocentra. Z pohledu zákazníka je pro mě podstatné, aby byl spokojen s našimi službami, dostal dostatečné množství informací a byl spokojen s prostředím, kde je nabízíme.

Čím vás Autocentrum po vašem návratu nejvíce zaujalo?
Zaujalo mě velmi kamarádským kolektivem, který tady pracuje. I když není doba úplně ideální, všichni drží při sobě a v Autocentru se dobře pracuje.